العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

هنر انسان شدن را خیلی ها دارند ، اما ؛ هنر العبد شدن را عده ای قلیل دارند
خوشا به سعادت آن هنرمندی که بنده ای خوب برای خدایش شد

پستی اندک ؛ معانی کثیر!

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


یادم می آید ، جمله ای از مادرم شنیده بودم بدین مضمون :

هر وقت خورشید طلوع کرد و ما تازه بیدار شدیم ، بدانیم نمازمان قضاست ..


اَیٌنَ اِسٌتَیٌقِظٌ ؟!
۹۲/۰۶/۱۲
محمدجواد نیکزاد

نظرات  (۸)

آفتاب مدتهاست که طلوع کرده...
ماییم که خوابمان سنگین است...
و نمازمان دایم درحال قضا شدن....
مرد میخواهد طلوع سپیده را دیدن...
.
.
ای آنکه در نگاهت،حجمی ز نور داری
کی از مسیر کوچه، قصد عیور داری؟
چشم انتظار ماندم تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دریای نور داری
من غرق در گناهم،کی میکنی نگاهم؟
برعکس چشمهایم،چشمی صبور داری
از پرده ها برون شد،سوز نهانی ما
کوک است ساز دلها،کی میل شور داری؟
در خواب دیده بودم،یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم،قصد ظهور داری؟
التماس دعا

پاسخ:
سلام ..


شاعر نداره؟
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۷ العبد التائب
سلام
راستی جدی تصمیم داری از این به بعد هر روز پست بذاری؟
اگه اینطوریه که خیلی خوشحال میشم.....
خیلی خوب بود....

پاسخ:
سلام برادر ، هر وقت لازم بود ..

ممنونم
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۸ العبد التائب
rahasan.blog.ir/post/لغات-کانون-زبان-ایران
دقیقا همینو کپی کن به وبلاگشم سر بزن.
پاسخ:
ممنونم :)))))))
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۶ العبد التائب
خواهش میکنم.
فقط یه دعا برای این دوستمون.
ویه دعا هم در حق من بکن.
یاعلی(ع)
پاسخ:
دعا گوییم
یا مولا علی [ع]
سلام
قبلا گفتم از مرحوم مجتهدی تهرانی ره شنیدم خدا در مورد بنده هایی که خیلی دوستشون داره به فرشته ها سفارش میکنه قبل اذان صبح بیدارشون کنن و اینم شنیدم کسانی که نماز صبحشون قضا میشه شیطان روی صورتشون ...
پس خیلی مراقب نماز صبحمون و وقت بین الطلوعین باشیم که روزی تو همین ساعت بین بندگان تقسیم میشه،حواسمون به خواب غفلت باشه

ما را ز دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

التماس دعا از شما و همه مخاطبان صاحب نفس وبلاگ
یا زینب س
پاسخ:
سلام ، نماز صبح که بله
واقعا که نمی دونم  چی بگم


من این جا هدفم طلوع حضرت بود ، اگه ظهور کنن و ما تازه بیدار شیم ..


وا حسرتا

پی نوشت : نظر خصوصی تون رو خوندم ، برام جالب بود ، ولی
باید ببینید کجا خدمت واجب تره ، موندنتون و یه عمر خدمت خالصانه انشاالله یا رفتن خدمت چند یوم برای ..

اگه تصمیمتون رو گرفتید از خدا طلب کنید حتما جواب میده

منم  دعا گویم ، ممنون از الطافتان
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۸ سید ابوالفضل

اَینَ مُبیدُ اهل الفسوق و العصیان و الطّغیان.....

عزیز علیَّ اَن اَری الخلق وَلا تُریَ.........

(بنفسی اَنت مِن مُغَیّب لَّم یَخلُ مِنّا......):

به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانی که از ما دور نیستی.......

التماس دعا

پاسخ:
سلام ..
ای کاش کاری کنیم تا آشکار شوند
سلام مجدد
من فکر کردم صحبت مرحوم مجتهدی تهرانی ره رو شنیدی که بقیه ش رو نگفتم
اندکی قبل از نماز صبح،نماز صبح و وقت بین الطلوعین حکم انتظار و زندگی قبل از ظهور رو داره که اگه خوب ازش استفاده کنیم روزی احسن نصیب ما میشه و اونم چیزی نیست جز شهادت در راه امام زمان عج،خواب غفلت هم عدم معرفت به ساحت حضرت ولی عصر عج هست
(میدونستم منظورتون نماز صبح نیست احتمالا چون از زبان استعاره استفاده کردم نتونستم منظورم رو برسونم)
التماس دعا
یا زینب س
پاسخ:
سلام ، نه متاسفانه
ممنون ، من متوجه نشدم ..

یا حق
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۷ محمدجواد نیکزاد
سلام ، حرفی برای مدافع حرم
خدا یاورتون باشه


یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">