العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

هنر انسان شدن را خیلی ها دارند ، اما ؛ هنر العبد شدن را عده ای قلیل دارند
خوشا به سعادت آن هنرمندی که بنده ای خوب برای خدایش شد

نوشته های یک آفتاب پرست

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در این تاریکی ها ،  در این ظلمات ، در این دنیای ظاهر خوشکل ها و از باطن بدشکل ها ، در این دریای پر از نفتی که یک به یک ماهی ها را به هلاکت می رساند ، در این اقیانوس نمک که اگر داخلش بروی سر تا پایت شوره می زند ، در این روغن 1000000000 بار سرخ شده ای که هر روز سیاه و سیاه تر می شود ، در این عالم رنگ بازی ها و آفتاب پرست ها ، در این نفاق همگانی که لحظه ای با تو لبخند می زند و لحظه ای بعد با تو نامرد است ، در این دنیای تمسخر حق ها و جدی گرفتن بازی ها ،‌ در این دنیای بی ارزشی ها و بی فرهنگی ها ، در این دنیای بی نهایت زشتی ها که کم کم و تک به تک دارد قریب به اتفاق همه را پاگیر خودش و تو را هم اگر مواظب نباشی چیزی از جنس خودش می کند ؛ درست مثل روغن سوخته و آفتاب پرستی که حق ها را به تمسخر گرفته ای و فرهنگ را بی فرهنگی تبلیغ می کنی ، به یک امر بسیار مهم نیازمندی تا از آن نشوی ، به پارامتری نیازمندی که برای به دست آوردن ذره ی بسیار بسیار کوچکی از این باید تلاش کنی و عرق بریزی ، زمین بخوری و زخمی بشوی و خسته نشوی و دنیا را به خاطر او فراموش کنی و دم به دم به فکر لحظاتی بشوی که قصد داری با او صحبت بکنی و عشقت او بشود که عشق او داشتن هنر مردان بسیار بزرگ خداست و او نیز خودش خداست ؛ آن رحمانی که قادر بودنش بی نهایت است ،‌حکیم بودنش بی نهایت است و هزاران صفت بی نهایت دیگر که قابل وصف نیست .

من از شما چند خواهش دارم :

خواهش می کنم گمش  نکنید و پیدایش کنید ، خواهش می کنم پیدایش کردید دنبالش بروید ، خواهش می کنم دنبالش رفتید مریدش شوید ، خواهش می کنم مریدش شدید عاشقش شوید ، خواهش می کنم عاشقش شدید فدایش شوید ، خواهش می کنم فدایش شدید نشانه ای از او بشوید و خواهش می کنم وقتی نشانه ای از او شدید برای همه ی مومنین و مومنات شفاعتی به درگاهش بکنید که نیازمندیم شدیدا ما آفتاب پرست های روزگار تاریکی



پی نوشت :

از دوستانی که بدقولی کردم عذرخواهی می کنم .

 ایام پیشاپیش تسلیت ، انشاالله لااقل در این ایام دوباره پیدایش کنیم ..

یا حسین مظلوم (ع)

۹۲/۰۸/۱۰
محمدجواد نیکزاد

نظرات  (۸)

۱۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۲۳ یکی بود ،هنوزم هست


سلام

اول تبریک میگـم دوباره دست به قلم شدنتون ... خیلی وقت بود نمی نوشتین و حضورتون کم رنگ شده بود ....

+ پاراگراف آخـر خیلی خوب و دلنشین بود ... کاش کاش کاش پیدایش کنیم ، پیدایش کردیم گمش نکنیم ، درکش کنیم و ...

+ با بغض : پیشاپیش تسلیــتــ :( .......

پاسخ:
سلام علیکم
خواهش می کنم ، ممنونم
ای کاش ..

پیشاپیش تسلیت ، دلم برای این ده روز تنگ شده بود ..
یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟
از زمین تا آسمان آه است می دانی چرا؟
یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟
بر سر هر نیزه خورشیدی ست یک ماه تمام
بر سر هر نیزه یک ماه است می دانی چرا؟
اشهد ان لا...شهادت اشهد ان لا ...شهید
محشر الله الله است می دانی چرا؟
یک بغل باران الله الصمد آورده ام
نوبهار قل هوالله است می دانی چرا؟
راه عقل از آن طرف راه جنون از این طرف
راه اگر راه است این راه است می دانی چرا؟
از رگ گردن بیا بگذر که او نزدیک توست
فرصت دیدار کوتاه است می دانی چرا؟
از کجا معلوم شاید ناگهانت برگزید
انتخاب عشق ناگاه است می دانی چرا؟
از محرم دم به دم هر چند ماتم می چکد
باز اما بهترین ماه است می دانی چرا
شاعر: علیرضا قزوه

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک...
التماس دعا
پاسخ:
اگر می دانستم که حالم این نبود !
قدم رنجه فرمودید ، ممنونم
محتاجیم ..
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۴۴ ***العبد التائب***
سلام
خوشحالم که دوباره اومدی...
احسنتم.
بسیار زیبا مینویسیو بسیار زیبا هم عمل میکنی.
برامون دعا کن...

پاسخ:
سلام
ممنونم
مهم اینه هر چی باشیم تو هر دو تا به پای شما نمی رسیم :)

ایام تسلیت
چشم ؛ التماس دعا

پی نوشت : ببخشید ، شرمنده ! اصلاح شد
سلام علیکم و رحمـت الله...
متنت را خواندم.
التماس دعا...
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمه الله و برکاته
جدا افتخار است ، ممنونم ..
چشم
ایام پیشاپیش تسلیت

التماس دعا
اگر ساعت ده صبح سیزدهم آبان سال حسن روحانی، جایی جز خیابان های مرگ بر آمریکا باشیم؛
به همه ی مادران شهدا خیانت کرده ایم.

رسانه باشید.
پاسخ:
سلام باور کنید خودم شعار مرگ بر استکبار آمریکا رو بلند سر میدم فقط اگه مدرسه نذاره بریم بیرون چی کار کنیم؟؟

چشم
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۴ فدائی یوسف فاطمه(عج)
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
" درست مثل روغن سوخته و آفتاب پرستی که حق ها را به تمسخر گرفته ای و فرهنگ را بی فرهنگی تبلیغ می کنی ، به یک امر بسیار مهم نیازمندی تا از آن نشوی "
"تا از آن نشوی"
"تا از آن نشوی"
شهید همت: برای این که خدا لطفش و رحمتش و آمرزشش شامل حال ما بشود و برای این که از همه چیزمان بگذریم باید شبانه روز دلمان و وجودمان و همه چیزمان با خدا باشد، این قدر پاک باشیم که خداوند از ما راضی باشد.
ان شاالله
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم ..
این قدر پاک باشیم
انشاالله
ممنونم که سر زدید
بگو که یک شبه مردی شدی برای خودت
و ایستاده ای امروز روی پای خودت
نشان بده به همه چه قیامتی هستی
و باز در پی اثبات ادّعای خودت
از آسمانی گهواره روی خاک بیفت
بیفت مثل همه مردها به پای خودت
پدر قنوت گرفته تو را برای خدا
ولی هنوز تو مشغول ربنای خودت
که شاید آخر سیر تکامل حلقت
سه جرعه تیر بریزی درون نای خودت
یکی به جای عمویت که از تو تشنه تر است
یکی به جای رباب و یکی به جای خودت
بده تمام خودت را به نیزه ها و بگیر
برای عمه کمی سایه در ازای خودت
و بعد همسفر کاروان برو بالا
برو به قصد رسیدن به انتهای خودت
و در نهایت معراج خویش می بینی
که تازه آخر عرش است ابتدای خودت
سه روز بعد، در افلاک دفن خواهی شد
کنار قلب پدر خاک کربلای خودت
شعر از : هادی جان فدا

السلام علی الطفل الرضیع الصغیر
التماس دعا

سلام آقا محمد جواد
شما رو به اشکاتون که از معرفته نه از سنگینی گناه،قسمتون میدم به یاد من هم باشید
پاسخ:
سلام بر آقا محمد ؛ بسیار درد ناک و زیبا بود ؛ بسیار ..



به یاد شما بودم این چند شب ، ولی ؛ اشک های ما قسمتش هیچ کجای این عالم نیست ..
خودش کمکم کند که ..
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۰۷ کلب زهرای سه ساله
سلام داداش مهربونم خیلی وب قشنگی دارین من شما رو لینک میکنماگه قابل دونستید  ما رو لینک کنید
در ضمن اگه بی ادبی نیست دوست دارم بدونم داداش گلم چند سالشه و اهل کجاست گاه همشهری باشیم خوب میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">