العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

بنده ای خوب برای خدا

العبد

هنر انسان شدن را خیلی ها دارند ، اما ؛ هنر العبد شدن را عده ای قلیل دارند
خوشا به سعادت آن هنرمندی که بنده ای خوب برای خدایش شد

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

راستش خودم نفهمیدم چه شد ، ولی ؛ هر چه که شد وبلاگ به دست خودم حذف شد ، رفت که رفت ..

آن پست های تلخ و شیرین و آن پندار های زیبایی که هر کدامشان برای من پندی نیکو بود و برای هر کدامشان ارزش والایی قائل بودم ؛ عیبی ندارد !

بجایش ؛ حال که دوباره وبلاگ نویسی را شروع می کنم ، مثل گذشته رفتار نمی نمایم و وقت کم تر و بهتری برای این کلبه می گذارم ، یک کوچی هم از بلاگفا به بیان داشتیم که خیلی مسرورمان کرد .

راستش بلاگفا بعضی اوقات با بچه های ارزشی رفتار درستی نداشت ، به هر دلیل زیاد درست نبود وگرنه خب محیط بلاگفا هم محیط بدی نبود و ما از کاکردهایش راضی و خشنود بودیم ولی خب دگر ..

حالا هم تغییری در شیوه ی نوشتن دارم و هم تغییری در تایید کامنت ها و پاسخ به آنها ..

هدفم فکر میکنم خیلی بهتر و والاتر شده باشد ، هر چند در بلاگفا جدا بعضی از پست ها را با صداقت تمام و اخلاص 99 درصدی نوشته بودم اما خب باید سنجیده تر عمل می شد ، باید ..

حال هم با نام مبارک پروردگار اولین قلم را میزنم و به عشق او هوا را ابر و ابر را باران می کنم !

بسم الله الرحمن الرحیم


سیب

۹۲/۰۶/۰۷
محمدجواد نیکزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">